fredag 3 maj 2013

Loppisar i höga kusten- Mjälloms antik och loppis

Tänkte jag skulle tipsa om bra loppisar runt om i höga kusten för er som har vägarna förbi i sommar. Jag börjar med Mjälloms Antik och Loppis-en stor loppis med mängder av grejor,bra priser,fin ordning och trevlig personal. Jag hade förmånen att få komma dit idag innan det öppnar för säsongen och titta och vad jag fann visar jag sen! De öppnar för säsongen sista torsdagen i maj och har öppet i sommar mellan 11-16. Passa på att ta en titt där om ni är i krokarna!!
Denna syn är den första som möter en på väg in i mjällom
Framme!
Det finns en strumpfabrik i samma hus-där man kan köpa bra strumpor!
Gunnar Nylunds stora vackra stod och lockade mig...

Dessa fantastiska teakljustakar föll mig i smaken
Fina retrobord i mängder
Kolla in skolbänken!!!
Mycket fint glas och porslin har dom med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar